Regulamin zakupów

1. Dane kontaktowe:
W razie pytań dotyczące naszej oferty, sposobów zakupu, płatności, gwarancji, czy inne, prosimy o kontakt:
mail: kontakt.jarema@gmail.com
tel. 732-88-41-88

2. Dane firmy:
“Jarema” Michał Woźniakowski
ul. Borzenkowska 3, 85-569 Bydgoszcz
NIP: 967-140-58-46
mBank: 19 1140 2004 0000 3202 7734 6009

3. Dostawa
Koszty przesyłki zależą od wielkości towaru i są ponoszone przez Kupującego. Na stronie koszyka znajduje się automatyczny przelicznik kosztów wysyłki.

Wszystkie paczki wysyłamy kurierem, każda paczka poza zamówionym towarem zawiera fakturę VAT.

W przypadku niezastania odbiorcy, kurier kontaktuje się drogą telefoniczną. W celu łatwiejszego kontaktu z kurierem prosimy o podanie w danych kontaktowych numeru telefonu.

4. Czas realizacji i dostawy
Na czas realizacji zamówienia składają się czas wykonania zamówienia + czas dostawy. Czas dostawy wynosi jeden do dwóch dni roboczych. Czas realizacji zamówienia wynosi zasadniczo 1-2 miesiące (dla zamówień na pojedyncze produkty z naszej oferty) z uwagi na to, że każde zamówienie traktujemy indywidualnie i wykonujemy je według zlecenia Klienta. Czas realizacji zamówień złożonych lub spoza naszej oferty może ulec wydłużeniu, w celu ustalenia terminu wykonania zamówienia prosimy o kontakt indywidualny. Czas liczy się od momentu zaksięgowania przelewu. Żaden z naszych produktów nie jest importowany, wszystko szyjemy na miejscu.

5. Bezpieczeństwo zakupów i zwrot towaru
Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt z naszej oferty nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w stanie nieużywanym w ciągu kolejnych 14 dni. Zwrócimy Ci wtedy wpłaconą kwotę, poza kosztem przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się z dokonaniem zwrotu płatności do momentu, gdy towar nie wróci do nas z powrotem lub do momentu dostarczenia nam dowodu nadania towaru (zgodnie z Art 32 ustawy o prawach konsumenta). Formularz zwrotu znajdziesz tutaj
Nie dotyczy to jednak sytuacji, gdy zamówisz u nas dedykowany dla Ciebie produkt (szyty na miarę, w niestandardowym kolorze, wykończeniu, rozmiarze lub rzecz spoza naszego asortymentu), o czym mówi Art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
W przypadku zamawiania towaru szytego na miarę prosimy Cię o zapoznanie się ze stroną Jak brać miarę, i kontakt w razie jakichkolwiek wątpliwości. Pamiętaj, że podane przez Ciebie wymiary będą docelowymi wymiarami uszytej rzeczy, tak więc mierząc się, weź na to poprawkę i nigdy nie mierz się bez zapasu, lub skorzystaj z pomocy doświadczonego krawca/krawcowej.

6. Sposoby płatności
Po złożeniu zamówienia poprzez formularz otrzymasz od nas maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, kwotą oraz danymi do zapłaty. Posługujemy się przelewem bankowym, a sposobem płatności jest przedpłata na konto. Wpisując w tytule przelewu numer zamówienia ułatwisz nam pracę. Przelew można wykonać tradycyjnie lub za pośrednictwem wtyczki tPay. Opcjonalną formą płatności jest PayPal.

7. Zakupy
Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem Internetu.
Zamówienia są przyjmowane przez stronę https://www.mundury-jarema.pl/, w wyjątkowych przypadkach drogą mailową na adres: kontakt.jarema@gmail.com.
Wszystkie ceny podawane są w PLN i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez Klienta zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nim zmian.
Do każdego zamówienia dołączamy fakturę VAT. Prosimy o podanie danych do faktury w formularzu.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Przesyłki dostarcza kurier In Post.
Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne, złóż reklamację mailem na adres: kontakt.jarema@gmail.com. Uszkodzenia powstałe podczas dostawy zgłoś przy odbiorze kurierowi (spisz z nim protokół zniszczenia) i poinformuj nas o tym mailem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację o wadzie produktu (wydrukowany formularz). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu lub materiałów), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy Ci inne produkty z naszego asortymentu.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

8. Osoby niepełnoletnie
Jeżeli jesteś osobą niepełnoletnią, zaznacz to wyraźnie w formularzu zakupu.

9. Inne
Oświadczamy, że nie propagujemy żadnych totalitarnych ustrojów, a wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty mają charakter wyłącznie artystyczny lub kolekcjonerski i służą rekonstrukcji historycznej.

10. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1) (dalej „RODO”):

10.1. Danymi osobowymi administruje: “Jarema” Michał Woźniakowski z siedzibą w Bydgoszczy, adres: ul. Borzenkowska 3, 85-569 Bydgoszcz, REGON 369151010, NIP: 9671405846 (dalej „Administrator”).
10.2. Przetwarzamy dane w celu:
a. realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO (w celu wykonania umowy),
b. przesyłania wiadomości marketingowych produktów i usług własnych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO (prawny interes Administratora),
c. wysyłania informacji handlowych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO (zgoda udzielona Administratorowi przez osobę, której dane dotyczą),
d. w celu profilowania (opisanego szerzej w ust. 7) przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO (zgoda udzielona Administratorowi przez osobę, której dane dotyczą).
10.3. Odbiorcą danych osobowych będą jedynie podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie umów powierzenia (np. hostingodawca).
10.4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usług świadczonych przez Administratora oraz przez okres wynikający z przedawnienia roszczeń, praw konsumenta, prowadzenia księgowości czy innych uprawnień w tym zakresie.
10.5. Prawa konsumenta:
a. Prawo do informacji, jakie dane osobowe przechowujemy i otrzymania ich kopii (pierwsza kopia jest darmowa, za kolejne Administrator może naliczyć opłatę);
b. Prawo do zmiany i uzupełnienia swoich danych jeśli są nieaktualne lub niekompletne;
c. Prawo do usunięcia danych osobowych z bazy Administratora;
d. Prawo do przenoszenia swoich danych osobowych do innego administratora, w takim zakresie, w jakim podstawą zautomatyzowanego przetwarzania danych jest zgoda lub umowa;
e. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania dany osobowych na podstawie „prawnie uzasadnionego interesu Administratora”. W konsekwencji Administrator przestanie przetwarzać dane osobowe w tym celu;
f. Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, za pomocą wiadomości mailowej przesłanej do Administratora. Od tego momentu Administrator nie będzie przetwarzał danych w celach, dla których zgoda była wyrażona;
g. Prawo do zażądania, żeby przez określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń) Administrator nie dokonywał na danych żadnych operacji, a jedynie je przechowywał;
h. Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
10.6. ​Profilowanie polegało będzie na automatycznym dokonywaniu przez system informatyczny analizy i prognozy zachowań konsumenta w zakresie dokonywania zakupów lub dostaw, na podstawie podanych w formularzu danych osobowych oraz informacji uzyskanych ze wszelkich możliwych legalnych źródeł pod kątem dopasowania oferowanych produktów i rabatów. Pod uwagę brane będą m.in. częstotliwość zakupów, średni koszyk, kupowane produkty, czas od ostatnich zakupów, interakcja na wysyłaną komunikację mailową i smsową.
10.7. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy z Administratorem. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia usług przez Administratora.
10.8. Akceptacja powyższego Regulaminu przez Klienta (Konsumenta) jest jednoznaczna ze zgodą do przechowywania i przetwarzania danych osobowych.