FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Dla pojedynczych produktów z naszej oferty wynosi on 1-2 miesięcy + czas wysyłki (zasadniczo wynosi 1-2 dni robocze). Dla złożonego zamówienia (kilka różnych produktów) lub produktów spoza naszej oferty (albo personalizowanych na życzenie w opcjach innych, niż przewidzieliśmy), termin może ulec wydłużeniu.
  2. Czy otrzymam fakturę VAT?
    Tak, do każdego zamówienia dołączamy wydrukowaną fakturę VAT, na życzenie możemy ją wysłać wcześniej również e-mailem.
  3. Gdzie znajdę numer konta bankowego, na który mam dokonać przelew?
    Numer konta znajduje się w podsumowaniu zamówienia (przez Koszyk) lub w Regulaminie sprzedaży.
  4. Czy w grę wchodzi inny sposób wysyłki, niż kurier?
    Nasze doświadczenia z różnymi sposobami dostawy wykazały, że kurier (w naszym przypadku InPost) jest najpewniejszą opcją dostawy.
  5. Produkt jest dostępny tylko w standardowej rozmiarówce, a chciałbym produkt szyty na miarę/nie ma mojego rozmiaru.
    Każdy produkt, dostępny w rozmiarówce standardowej (48-56 lub 56-62 w przypadku czapek) możemy uszyć wg miary Klienta. W tym przypadku do ceny doliczamy 30%.
  6. Czy przewidujecie jakieś rabaty?
    Nasza polityka zniżek jest dostępna na stronie Rabaty i promocje

 

W razie innych pytań, zapraszamy do kontaktu!

tel: (+48) 732-88-41-88

mail: kontakt.jarema@gmail.com

lub w inny sposób, podany w zakładce “Kontakt”