Regulamin zakupów

1. Dane kontaktowe:
W razie pytań dotyczące naszej oferty, sposobów zakupu, płatności, gwarancji, czy inne, prosimy o kontakt:
mail: kontakt.jarema@gmail.com
tel. 732-88-41-88

2. Dane firmy:
“Jarema” Michał Woźniakowski
ul. Borzenkowska 3, 85-569 Bydgoszcz
NIP: 967-140-58-46
mBank: 19 1140 2004 0000 3202 7734 6009

3. Dostawa
Koszty przesyłki zależą od wielkości towaru i są ponoszone przez Kupującego. Na stronie koszyka znajduje się automatyczny przelicznik kosztów wysyłki.

Wszystkie paczki wysyłamy kurierem, każda paczka poza zamówionym towarem zawiera fakturę VAT.

W przypadku niezastania odbiorcy, kurier kontaktuje się drogą telefoniczną. W celu łatwiejszego kontaktu z kurierem prosimy o podanie w danych kontaktowych numeru telefonu.

4. Czas realizacji i dostawy
Na czas realizacji zamówienia składają się czas wykonania zamówienia + czas dostawy. Czas dostawy wynosi jeden do dwóch dni roboczych. Czas realizacji zamówienia wynosi zasadniczo 1-2 miesiące (dla zamówień na pojedyncze produkty z naszej oferty) z uwagi na to, że każde zamówienie traktujemy indywidualnie i wykonujemy je według zlecenia Klienta. Czas realizacji zamówień złożonych lub spoza naszej oferty może ulec wydłużeniu, w celu ustalenia terminu wykonania zamówienia prosimy o kontakt indywidualny. Czas liczy się od momentu zaksięgowania przelewu. Żaden z naszych produktów nie jest importowany, wszystko szyjemy na miejscu.

5. Bezpieczeństwo zakupów i zwrot towaru
Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt z naszej oferty nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w stanie nieużywanym w ciągu kolejnych 14 dni. Zwrócimy Ci wtedy wpłaconą kwotę, poza kosztem przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się z dokonaniem zwrotu płatności do momentu, gdy towar nie wróci do nas z powrotem lub do momentu dostarczenia nam dowodu nadania towaru (zgodnie z Art 32 ustawy o prawach konsumenta). Formularz zwrotu znajdziesz tutaj
Nie dotyczy to jednak sytuacji, gdy zamówisz u nas dedykowany dla Ciebie produkt (szyty na miarę, w niestandardowym kolorze, wykończeniu, rozmiarze lub rzecz spoza naszego asortymentu), o czym mówi Art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
W przypadku zamawiania towaru szytego na miarę prosimy Cię o zapoznanie się ze stroną Jak brać miarę, i kontakt w razie jakichkolwiek wątpliwości. Pamiętaj, że podane przez Ciebie wymiary będą docelowymi wymiarami uszytej rzeczy, tak więc mierząc się, weź na to poprawkę i nigdy nie mierz się bez zapasu, lub skorzystaj z pomocy doświadczonego krawca/krawcowej.

6. Sposoby płatności
Po złożeniu zamówienia poprzez formularz otrzymasz od nas maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, kwotą oraz danymi do zapłaty. Posługujemy się przelewem bankowym, a sposobem płatności jest przedpłata na konto. Wpisując w tytule przelewu numer zamówienia ułatwisz nam pracę. Opcjonalną formą płatności jest PayPal.

7. Zakupy
Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem Internetu.
Zamówienia są przyjmowane przez stronę https://www.mundury-jarema.pl/, w wyjątkowych przypadkach drogą mailową na adres: kontakt.jarema@gmail.com.
Wszystkie ceny podawane są w PLN i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez Klienta zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nim zmian.
Do każdego zamówienia dołączamy fakturę VAT. Prosimy o podanie danych do faktury w formularzu.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Przesyłki dostarcza kurier DPD, w niektórych wypadkach kurier DHL.
Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne, złóż reklamację mailem na adres: kontakt.jarema@gmail.com. Uszkodzenia powstałe podczas dostawy zgłoś przy odbiorze kurierowi (spisz z nim protokół zniszczenia) i poinformuj nas o tym mailem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację o wadzie produktu (wydrukowany formularz). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu lub materiałów), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy Ci inne produkty z naszego asortymentu.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

8. Osoby niepełnoletnie
Jeżeli jesteś osobą niepełnoletnią, zaznacz to wyraźnie w formularzu zakupu.

9. Inne
Oświadczamy, że nie propagujemy żadnych totalitarnych ustrojów, a wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty mają charakter wyłącznie artystyczny lub kolekcjonerski i służą rekonstrukcji historycznej.

10. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1) (dalej „RODO”):

10.1. Danymi osobowymi administruje: “Jarema” Michał Woźniakowski z siedzibą w Bydgoszczy, adres: ul. Borzenkowska 3, 85-569 Bydgoszcz, REGON 369151010, NIP: 9671405846 (dalej „Administrator”).
10.2. Przetwarzamy dane w celu:
a. realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO (w celu wykonania umowy),
b. przesyłania wiadomości marketingowych produktów i usług własnych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO (prawny interes Administratora),
c. wysyłania informacji handlowych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO (zgoda udzielona Administratorowi przez osobę, której dane dotyczą),
d. w celu profilowania (opisanego szerzej w ust. 7) przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO (zgoda udzielona Administratorowi przez osobę, której dane dotyczą).
10.3. Odbiorcą danych osobowych będą jedynie podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie umów powierzenia (np. hostingodawca).
10.4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usług świadczonych przez Administratora oraz przez okres wynikający z przedawnienia roszczeń, praw konsumenta, prowadzenia księgowości czy innych uprawnień w tym zakresie.
10.5. Prawa konsumenta:
a. Prawo do informacji, jakie dane osobowe przechowujemy i otrzymania ich kopii (pierwsza kopia jest darmowa, za kolejne Administrator może naliczyć opłatę);
b. Prawo do zmiany i uzupełnienia swoich danych jeśli są nieaktualne lub niekompletne;
c. Prawo do usunięcia danych osobowych z bazy Administratora;
d. Prawo do przenoszenia swoich danych osobowych do innego administratora, w takim zakresie, w jakim podstawą zautomatyzowanego przetwarzania danych jest zgoda lub umowa;
e. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania dany osobowych na podstawie „prawnie uzasadnionego interesu Administratora”. W konsekwencji Administrator przestanie przetwarzać dane osobowe w tym celu;
f. Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, za pomocą wiadomości mailowej przesłanej do Administratora. Od tego momentu Administrator nie będzie przetwarzał danych w celach, dla których zgoda była wyrażona;
g. Prawo do zażądania, żeby przez określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń) Administrator nie dokonywał na danych żadnych operacji, a jedynie je przechowywał;
h. Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
10.6. ​Profilowanie polegało będzie na automatycznym dokonywaniu przez system informatyczny analizy i prognozy zachowań konsumenta w zakresie dokonywania zakupów lub dostaw, na podstawie podanych w formularzu danych osobowych oraz informacji uzyskanych ze wszelkich możliwych legalnych źródeł pod kątem dopasowania oferowanych produktów i rabatów. Pod uwagę brane będą m.in. częstotliwość zakupów, średni koszyk, kupowane produkty, czas od ostatnich zakupów, interakcja na wysyłaną komunikację mailową i smsową.
10.7. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy z Administratorem. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia usług przez Administratora.
10.8. Akceptacja powyższego Regulaminu przez Klienta (Konsumenta) jest jednoznaczna ze zgodą do przechowywania i przetwarzania danych osobowych.